top of page

Про проведення в школі Тижня здорового способу життя

Відповідно до листа Вінницької обласної станції юних натуралістів № 01-24/ 233 від 22.12 2023 року, плану роботи відділу освіти та спорту Бершадської міської ради на 2024 рік, та з метою розвитку свідомого ставлення до здорового способу життя, бажання зміцнювати своє здоров’я і здоров'я оточуючих у Кошаринецькій філії з період з п з 5 по 9 лютого 2024 року було проведено Тиждень здорового способу життя «Молодь за здоровий спосіб життя».

Тематика та форма проведення заходів підбиралися з урахуванням вікових можливостей та інтересів дітей і спрямовувалась на те, щоб учасникам було цікаво, весело, а найголовніше – результативно.

Активну участь в організації та проведення заходів взяли класні керівники, провівши ряд заходів, а саме:

- тематичні виховні години, які пропагують здоровий спосіб життя;

- конкурс-захист учнівських науково-дослідницьких проектів «Здоровий спосіб життя - запорука успішного розвитку країни» ( учасники: учні 9 класу).

- флешмоб «В здоровому тілі- здоровий дух» для учнів 5-9класів та руханки: учасники: учні початкових класів;

-учні 6 класу виготовили лепбук «Корисна їжа».

Розуміючи, що різноманітні способи загартування організму, фізкультурно-оздоровчі заняття є невід'ємною складовою здоров'я кожної людини вчителем фізкультури Плаксієм А.В. було проведено спортивно-розважальну програму для учнів 7- 9 класів. Тиждень закінчився святом «Я за здорове життя»,



яке організувала вчитель основ здоров’я Щербатюк Г.М. Майже всі учні стали учасниками фотоконкурсу «Місце моєї сили - поруч».

Формування здорового способу життя в школі не обмежується проведенням Тижня, тому учні спільно з класними керівниками постійно акцентували увагу учнів саме на визначення ціннісних орієнтацій, інтересів та уявлень, потрібних для здоров'я.


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Тегов пока нет.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page